1 Ocak 2014 Çarşamba

AÇ TIRTIL (THE VERY HUNGRY CATERPILLAR) ETKİNLİKLERİMİZ

Eric Carle'nin çok sevdiğimiz Aç Tırtıl (The Very Hungry Caterpillar) kitabını konu alan bir dizi etkinlik yaptık.

1- OYUN HAMURU İLE AÇ TIRTIL

Oyun hamurundan aç tırtıl ve meyveler yaptık, tırtılımızı besledik; kitaptaki meyvelerle, hamurdan meyvelerimizi eşleştirdik. Sonunda tırtılımız kelebeğe dönüştü. 






2- AÇ TIRTIL VE KELEBEK PUZZLE

Bu iki ve üç parçalı tırtıl ve kelebek yap-bozları kolaylıkla tamamladı Nehir.



3- AÇ TIRTIL BESLEME

Dikdörtgen bir kutu bulup elişi kağıdıyla kapladım ve üzerine de aç tırtıl çıktısını yapıştırdım. Ağız kısmını kestim. Meyve ve yiyecek kartlarımızla tırtılı besledik. Meyvelerin ingilizcelerini de tekrarlamaya çalıştık bu etkinliği yaparken. 



4- AÇ TIRTIL KUKLACIKLARI

Bu kuklacıkları interaktif bir okuma gerçekleştirebilmek için hazırladım. Kitabımızı kuklacıklarımızla beraber bir kez daha okuduk. Daha bir eğlenceli oldu sanki ;-)




5- MEYVELER RENK EŞLEŞTİRME

İşin içinde yapıştırma olunca zevkle çalıştı Nehir.




6- AÇ TIRTIL ŞEKİL EŞLEŞTİRME

Nehir aşağı yukarı 16 aylıktı temel şekilleri öğrendiğinde. Geçenlerde de bir kitabı incelerken "anne bak oval" dedi şaşırdım, ovali ben öğretmedim çünkü, sordum, pocoyo'dan öğrendim dedi. :) Neyse, şekil eşleştirmeyi de zevkle tamamladık. Hatta yeterli gelmedi Nehir'e, başka yok mu diye sordu... 




Biz aç tırtıl konumuzu bu şekilde tamamladık. Siz de yapmak isterseniz çıktılar BURADA.


Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...