30 Aralık 2013 Pazartesi

YENİ YIL, YENİ YIL, YENİ YIL......

Biliyorum, takipçilerimiz Nehir'den ve benden kapsamlı bir yeni yıl dosyası bekliyorlardı bu aralar. Ancak son bir-iki haftadır hastalıklar girdi hayatımıza, Nehir'in annanesi, teyzesi hasta oldular; rutin doktor kontrollerimiz oldu, ben köprüdeki çalışmalar yüzünden akşamları hep geç gittim eve vs derken bu sıralar fazla etkinlik yapamadık.

Yine de yeni yılı boş geçmedik. Mümkün olduğunca yeni yıl ruhunu yaşatmaya çalıştık. Neler mi yaptık ?


YENİ YIL KONULU STAMPALARLA SERBEST ÇALIŞTIK

Çok önceden tahtakale hobi alışveriş sitesinden aldığım eva stampaların yeni yıl temalı olanlarını seçtim ve Nehir resim defterine serbest çalıştı bunlarla..




Bu da anne-baba-Nehir ortak yeni yıl ağacı çalışmamız :-)


YILBAŞI AĞACI SÜSLEDİK

İkeadan küçük bir ağaç ve süslerini aldık; Nehir'le beraber süsledik. Nehircik çok sevdi ağaç süsleme işini. En eğlendiği kısım ise, babası ağacımızın ışıklarını taktıktan sonrasıydı. 






YIRTMA-YAPIŞTIRMA TEKNİĞİYLE YILBAŞI AĞACI YAPTIK

Bu bizim ikinci yırtma-yapıştırma denememiz. Ancak birkez daha gördüm ki bu iş Nehir'e biraz sıkıcı geliyor, biraz yapıştırıp sıkılıyor. Yaşına göre normaldir sanırım; birkaç ay sonra tekrar deneriz ;-)




HER GÖRDÜĞÜMÜZ YILBAŞI AĞACI İLE FOTOĞRAF ÇEKTİRDİK







Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...