6 Kasım 2013 Çarşamba

YAP-BOZ TUTKUSU

Kitaplar, oyun hamurlari ve stickerlardan sonra Nehir'in yeni tutkusu yap-bozlar. Basit tutmalı bul-tak yapbozlar, 2 parcalilar, 3 parçalılar derken şimdi 9 parçalı yap-bozlar bile çok basit gelmeye başladı Nehir'e. 9 parçalı bir yap-bozu ilk kez eline aldığında bile 1 dakikada tamamlıyor. Yakın zamanda 16-20 parçalı yap-bozlar alıp denemek lazım, sanırım fazla zorlanmadan yapar onları da. 

BAY VE BAYAN AYICIK GİYDİRME

Aşağıda, 3 parçalı yap-boz mantığında ahşap ayı giydirme oyunumuz. Aynı zamanda eşleştirme oluyor çünkü ayıcığın üstüne giydirdiğimiz kıyafetin takım altını bulup giydiriyoruz.

Nehir çok seviyor. "Akşam oldu, şimdi pijamalarımızı giyelim, sabah oldu okul kıyafetlerimizi giyip, okula gidelim" şeklinde kendi kendine konuşup anlatarak oynuyor.

Oyuncak annesi Facebook sayfasından almıştım. Hızlı gönderim ve kalite için buradan da birkez daha teşekkür etmiş olayım.






 BUL-TAK YAPBOZLAR

Bunlar artık Nehir'e çok basit gelse de hala zaman zaman eline alır ve eğlenerek oynar.



3 PARÇA AHŞAP BALIK YAP-BOZ 
Nehir çok küçükken almıştım, zaman zaman hala oynuyor.



AHŞAP 9 PARÇALI HAYVANLAR YAP-BOZLARI

Yine oyuncak annesinden aldığım 9 parçalı hayvanlar yap-bozlarımız. 5 farklı yap-boz aldım ama Nehir'e hepsini aynı anda vermedim. Birinden sıkıldıkça diğerini verdim. Ve dediğim gibi, ilk kez eline aldığını bile 1 dakika sürmeden bitiriyor artık bizim akıllı bızdık. 




Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...