14 Ekim 2013 Pazartesi

MOON SAND (AY KUMU) İLE DUYUSAL AKTİVİTEMİZ

Nehir geçtiğimiz yaz tatilde hiç kumla oynamadı, hatta oynamak ne demek elinin ayağının bile kuma değmesini istemedi. Ben belki geçtiğimiz birkaç ayda fikri değişmiştir diyerek yine de hazırladım moon sand yani ay kumu denen yağ ve un karışımını. Birçok tarif gördüm bloglarda, ben 4 bardak un ve yarım su bardağından biraz fazla ayçiçek yağını karıştırarak yaptım. Plaj oyuncaklarıyla birlikte ufak bir duyusal havuz hazırladım Nehir'e. 

İlginç! Nehir sevdi.. Bu yaş grubu çocuklarda bir ayda bile çok şey fark ediyor, bunu bir kez daha gördüm. Saatlerce oynamasa da, yarım saatten fazla ilgilenmesi bile epey bir gelişme Nehir için.

Tabi moon sand eğlencesi sonrası üstümüz başımız kum olduğundan banyoya girmek şart oldu, önce Nehir sonra bütün oyuncaklar tek tek küvette yıkandı. Anneye epey iş çıktı, kumumuzu poşete koyup kaldırdım tekrar kullanım için ama bir daha ne zaman cesaretimi toplayıp çıkarırım bilmiyorum :-)   







Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...