21 Ekim 2013 Pazartesi

İSTANBUL AKVARYUM GEZİMİZ

Dünyanın en büyük tematik parkları içerisinde yeralan, içinde 15.000 civarı canlı barındıran, Karadeniz' den Pasifik' e 16 adet tema ve 1 adet Yağmur Ormanı teması içeren, 2 katlı bu dev projeyi görmeyi ve Nehir' i götürmeyi çok istiyordum ne zamandır. Kurban Bayramı tatili bize bu fırsatı verdi ve harika bir gezi gerçekleştirdik. 

Nehir; köpek balıklarından, deniz yıldızlarına; deniz analarından, vatozlara; su kaplumbağalarına kadar, çeşit çeşit ve renk renk balıkları ilgiyle ve heyecanla seyretti. 

Hele bir an vardı ki unutulmazdı; Nehir camekandan balıkları izlerken, vatoz balıklarından bir tanesi ansızın belirip cama yapıştı ve o gülümseyen yüz ifadesiyle Nehir'in tam karşısında durdu, ardından da adeta bir gösteri sunarcasına aşağı yukarı danseder gibi hareketler yaptı ve gitti. Önce irkilen Nehir sonrasında çok heyecanlandı. Günlerdir de anlatıyor, "Vatoz bana gülümsedi" diye. O kalabalıkta ve onca çocuk arasında sadece Nehir'e nasip oldu böyle bir görüntü. Ben de acemice fotoğraflamaya çalıştım bu anı. 

Akvaryumu gerçekten çok beğendim, özellikle küçük çocuğunuz varsa muhakkak götürmenizi tavsiye ederim. Biz Nehir 3-4 yaşlarına geldiğinde birkez daha gidelim diye kararlaştırdık bile.
Tek handikap bayram tatili olması nedeniyle aşırı kalabalık olmasıydı. Fırsat yaratılabilirse haftaiçi sakin olduğu günlerde çok daha keyifli olur diye tahmin ediyorum.

Son fotoğrafta eve döndükten sonra Minik Balık kitabını inceleyen Nehir.. :)

   























Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...