18 Ekim 2013 Cuma

KÜTÜPHANEMİZ 10- İŞBANKASI KÜLTÜR YAYINLARI- SÜPER KURTİ/MİNİK BALIK

Aslında çoktandır okuduğumuz ancak benim yazmaya fırsat bulamadığım, İş Bankası Kültür Yayınları' na ait iki kitabı tavsiye etmek istiyorum.

1- SÜPER KURTİ
YAZAR: JULIA DONALDSON
ÇİZER: AXEL SCHEFFLER

Kitabı Nehir'e alalı çok oldu, ilginç bir kitap; hatta ilk elime aldığımda bana biraz garip gelmişti. Kulağa kaçanlar, sümüklü böcekler hatta bok böcekleri var kitapta ve itiraf ediyorum ben Nehir'e bu son böceğin ismini hala değiştirerek okuyorum. Ama okudukça şiirsel ve esprili anlatımını, böceklerin çok eğlenceli dünyasını Nehir de ben de sevdik. Süper kahraman Süper Kurti' nin arkadaşlarının her sıkıntısına bir çözüm olması sizi de güldürüp eğlendirecek. Nehir çok gülüyor resimlerine bakarken "anne bak kaydırak olmuş süper kurti, burda da salıncak olmuş" diye anlatıyor bana.




2- MİNİK BALIK OKYANUS MACERASI
YAZAR: JULIA DONALDSON
ÇİZER: AXEL SCHEFFLER

Çok geniş hayal dünyasına sahip minik balığın, her gün okulda öğretmenine ve arkadaşlarına anlatacak bir hikayesi var. Kimi arkadaşları ona inanıyor, kimileri hikayelerini saçma buluyor. Ama bir gün gerçekten başı derde giren ve korkan minik balık, dilden dile dolaşan hikayeleri sayesinde evine geri dönebiliyor. Denizler altında yaşanan bu macerayı Nehir ve ben sevdik. 





Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...