18 Eylül 2013 Çarşamba

KEÇEDEN PARMAK AİLESİ

Geçenlerde Ali Deniz'in bloğu'na bakarken Nehir kağıttan yaptıkları parmak ailesini görüp, "biz de yapalım anne lütfen" diye tutturunca ona söz vermiştim. Ve bir gün o uyurken ona bir sürpriz hazırlamak istedim. Önce eski bir eldiven kullanmak geldi aklıma ama evde eski eldiven bulamayınca keçeden yaptım el kuklamızı... Her parmağa da ailemizin bireylerini yerleştirdim.

Nehir uykudan uyanıp, çok sevdiği Finger Family şarkısının canlısını karşısında görünce çok mutlu oldu. Kaç gündür de severek oynuyor oyuncağıyla.

Şarkımızın sözleri şöyle;

FINGER FAMILY
Daddy finger, daddy finger
Where are you?
Here i am, Here i am
How do you do?
(daha önce de yazmıştım, Nehir how do you do kısmını ben büyüdüm olarak söylüyor :-)

Şarkı mommy finger, brother finger, sister finger ve baby finger olarak devam ediyor.





Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...