19 Ağustos 2013 Pazartesi

NEHİR'İN 2 YAŞ MINNIE MOUSSE DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ

Nehir'in 2. doğum gününü kutladık, yaptığım hazırlıklar içime sindi, gelen misafirler herşeyi çok beğendi, en önemlisi Nehir çok mutlu oldu. Pastasının mumunu beş-altı kez tekrar tekrar yaktırıp üfledi. Şimdi benden tekrar doğum günü istiyor, " anne pasta yapacaaakk, faruk dayım geleceekk, nuri dayım geleceek, berke abii, emre abiii, annanemmm, azraaa..... happy birthday to yoouuu soylicezzzz, enişte mumu yakacakk, ben üflicemmmm (mumları eniştesi yakmıştı doğum gününde, unutmuyor ) ..." 

Nehir'in sevdiği iki karakter var, Hello Kitty ve Minnie Mousse. Böyle olunca 2 yaş doğum günü partisinin temasını Minnie Mousse olarak belirledim ve kolları sıvayıp yine süslemeler, pasta, ikramlıklar, Nehir'in tütü takımı dahil herşeyi kendim hazırladım. Biraz yoruldum ama kızımın gözlerindeki mutluluk ve gülümsemesi tüm yorgunluğuma değdi. Babası da çok güzel bir slayt gösterisi hazırladı yine Nehir için, misafirlerimizle birlikte izledik.

İşte partimizin detayları:




























Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...