26 Ağustos 2013 Pazartesi

1-2-3 DEVAM

Nehir'le  1,2 ve 3'ü çalışmaya haftasonu da devam ettik. .Bilgisayarda paint programında boyama ve sayma sayfaları hazırladım Nehir için, o da bir kurbağa, iki fil ve üç hello kitty'yi boyadı. Rakamlardan çok boyamanın eğlencesiyle ilgilendi sanki ama yine de faydası olmuştur diye umuyorum. Sayfalardan ikişer adet basmıştım, kızımı tanıyorum, boyamayı bitirmek istemeyeceğini tahmin etmiştim, öyle de oldu.

Boya olarak bu kez Mothercare'in hazır sulu boya karışımlarını kullandık. Bu hafta indirimde şişesi 2,90 tl'ye inmişti. Boyanın kıvamı çok güzel, su kullanmaya gerek olmadan direkt bir kaba döküp fırçayla kullanılıyor. 

İşte 1,2 ve 3 rakamlarını tanıma odaklı boyama aktivitemiz:







Siz de boyama sayfalarından çıktı alıp kullanabilirsiniz, dilerseniz:








(Nehir 24 aylık)

Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...