18 Haziran 2013 Salı

KÜTÜPHANEMİZ 7- YA-PA ETKİNLİK KİTABI


Nehir için her an aktivite hazırlamak kolay olmuyor, özellikle işten yorgun geldiğim akşamlar ya da evle ilgili işlerimin çok yoğun olduğu haftasonları. Bazen de yorgun olmuyorum ama aklıma yaratıcı bir düşünce gelmeyebiliyor. Bu kitabı böyle zamanlarda kurtarıcı olsun; Nehir' le birlikte birşeyler yapmak istediğimizde elimizde hazır materyal bulunsun diye düşünerek aldım. 


Ya-Pa yayınlarının, 2-3 yaş için evde oyun ve etkinlikler kitabı. İçinde sayfa sayfa, bir kitap dolusu mini aktivite var; boyama, yirtma-yapıştırma vs. Cirtcirtli kenarlardan bir sayfa yırtıp çocuğunuzla birlikte tamamlayıp, bu sayfaları biriktirerek bir etkinlik dosyası oluşturabilirsiniz.

Kitap 24x34 cm boyutunda. Kitabın satış fiyatı 20-25 tl arasında.

Nehir'le birlikte tamamladığımız birkaç örnek sayfa:

Annenin kaşığına yemesi için yeşil mercimek yapıştırdık; yapıştırıcıyı ben sürdüm, Nehir tek tek mercimekleri yapıştırdı. "Anne yesin" diyerek birtane de annenin ağzına mercimek yapıştırmak istedi.:-)


Çocuğa düğmeden gözler ve pamuktan saçlar yapıştırdık. Nehir giysisini de pamukla tamamlamak istedi.


Çocukların tabağına makarna yapıştırmamız lazımdı, evde kalmadığını farkedince pirinç yapıştırdık biz de; Nehir aynı zamanda boyamak da istedi bu sayfayı.


Burada bardağı boyamamız gerekiyordu sadece ama Nehir'in yeşil mercimeklerle oynamak çok hoşuna gidince ona biraz mercimek verdim; bir bardak resmine doldurdu mercimekleri bir tabağa. Daha sonra kağıda üçgen, kare, daire şekiller çizdim. Nehirden herbirinin içine biraz mercimek koymasını istedim, bunu da çok güzel yaptı. Baktım iyi gidiyor, küçük bir kavanoz verdim; mercimekleri tek tek kavanoza doldurdu, oradan kağıttaki bardağa, oradan tabağa. Küçük kas gelişimi için harika bir aktarma aktivitesi oldu.







(Nehir 22,5 aylık)





Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...