24 Nisan 2013 Çarşamba

NEHİR'İN 23 NİSAN COŞKUSU

Nehir geçen yıl 23 Nisan'da çok küçüktü. Ama bu yıl herşeyi, her söyleneni anlıyor. O yüzden bu 23 Nisan'a çok önceden hazırlanmaya başladım; Nehir'e güzel, coşkulu bir bayram yaşatmak istedim. Nehir çok az da olsa çayda çıra oynamayı öğrenmişti, izlediği çizgi filmden. Ben de buna uygun olarak bir bindallı kostümü diktirmek istedim Nehir'e. Dün sabah kostümlerini giydirdim, önce fotoğrafçıya gittik, oradan da yeğenlerimin okuluna. 

Orhan Sinan Hamzaoğlu İlköğretim Okulu bu yıl Prendik ilçesini temsilen gösterilere ev sahipliği yaptı. Yeğenim de törenlerde sunucuydu, gurur duydum onunla da. Her gösteri özenle ve başarıyla hazırlanmıştı. 

Nehir, " bak dans oynuyolarr" diyerek sevinçle izledi gösterileri. "ben bayyama deldim, buu baayakk" diyerek elindeki bayrakları salladı. Herkesin ilgi odağı oldu, pekçok kişi Nehir'in fotoğraflarını çekti. Tam da hayal ettiğim gibi coşkulu bir bayram geçirdi tatli kızım.


İşte 23 Nisan'ın Balkız'ı:






















Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...