2 Nisan 2013 Salı

AKTİVİTELERİMİZ- EVA SÜNGER İLE KELEBEK VE PENGUEN MAGNET


Nehir'le bu haftasonu aktivitemiz eva sünger kağıtlarla kelebek ve penguen şekilli magnet denemesiydi. İlk kez eva süngerle tanıştım ve çalışması çok zevkli bir malzemeymiş, kesimi de rahat.  

Bu çalışma için gerekli malzemeler:

- Eva sünger,
- Hareketli gözler,
- Yapıştırıcı,
- Arkalarına yapıştırmak için magnet (restorant, sucu vs magnetlerini keserek bunları da kullanabilirsiniz.)
- Şönil (kelebeğin antenleri için)

Nehir uyurken ben evaları çizip kestim. Uyanıp, yemeğini de yedikten sonra masasına geçtik. Ben parçalara yapıştırıcı sürdüm, Nehir'e nereye yapıştırması gerektiğini gösterdim, o da yapıştırdı. Kelebeğin kanatlarını da birlikte boyadık. Evde Nehir'e aldığım Carrioca Keçeli kalemler olduğunu unutmuşum, yine Carrioca marka mum boyalarla boyadık; renkler biraz cansız oldu bu yüzden ama yine de çok şirin oldu kelebeğimiz. Yalnız hareketli gözler çok ilgisini çekti Nehir'in, onları yapıştırmak istemedi; bir çift fazladan göz çıkardım ben de, onları elinde tuttu oynadı.



İşte bay penguen :


Vee bayan kelebek:


Nehir'in odasındaki peteklere astık magnetlerimizi. Tabi onlar orada uzun süre kalmıyor; Nehir çok sevdi yeni oyuncaklarını devamlı oradan alıyor. Penguen yürüyüşünü öğrendi, "hadi gengenn yüyüyelim" diyor, birlikte penguen gibi yürüyoruz evin içinde :-)



(Nehir 20 aylık)



Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...