28 Mart 2013 Perşembe

YENİ CİCİLERİMİZ

Nehir'e baharlık, evde giyebileceği rahat birkaç parça şey almam gerekiyordu. Yaklaşık 1-1,5 yaşına kadar Nehir'in çoğu şeyini Mothercare'den alıyordum. Şimdi büyüdü de seçeneğim çoğaldı çok şükür çünkü Mothercare bazen hakikaten bütçeyi aşıyor. Şimdi seçeneğim bol, C&A, H&M, Lc Waikiki... Rengarenk, çeşit çeşit ciciler bulabiliyorum Nehir için. 

Bu sefer de Gambino Kids'in Markafoni indiriminden ve de Lc Waikikiden birşeyler aldım. LCW'den aldıklarım bunlar:


Taytlarla t-shirtler takım değiller, ben kombinledim.





Pijama takımlarını da uyurken bol ve rahatça giysin istedim.



Lc Waikikide fiyatlar beni gerçekten şaşırttı. Bu kadar ürüne toplam 138 tl ödedim. Nehir'e bu kış birkaç şey almıştım waikikiden, gerçekten kaliteli ürünler. Nehir'in alerjisinden dolayı ben çamaşırlarını 60 derecede yıkıyorum en az ve 1000 devirde sıktırıyorum, üstelik kurutma makinesine atıyorum ve tüm bunlara rağmen kaç gez giyilen yıkanan giysileri dahi canlılığını koruyor.

Bunlar da Gambino Kids'den aldıklarım:













Gelelim Nehir'in tepkilerine... Lc Waikikiden aldıklarımı götürdüğüm akşam, çok mutlu oldu, kıyafetlerin hepsini kucakladı, "Bunu giyebiliimiyim annesiii" diyerek. :-)

Gambino kıyafetleri götürdüğümde ise, kıyafetlerden çok üzerlerindeki ördek şeklindeki karton etiketlerle ilgilendi. Herbirini aldı tek tek koparıp. Etiketler farklı boylardaymış, "bu babasıı, bu yavrusuu, bu annesiii" diyerek babasına gösterdi. Hatta yine oynar diye atmaya kıyamadık etiketleri, Nehir uyuduktan sonra da bir kenara kaldırdık, tekrar oynar diye..








Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...