3 Mart 2013 Pazar

AKTİVİTELERİMİZ- SAYI ÇUBUKLARINI DELİKLERDEN ATMA

Önümüzdeki haftasonu yeni evimize taşınacağız, bu haftasonu çok yoruldum. Nehir için çok basit bir aktivite hazırlayabildim. El-göz koordinasyonu ve küçük kas gelişimi için faydalı olabilecek hem de eğlenceli bir aktivite.

Malzemeler; iri delikli baharatlık ve sayı çubukları.  Sayı çubuklarını baharatlığın deliklerinden içeri attık. 

Nehir'le bir aktivite yapmadan önce ona soruyorum, kızım aktivite yapmak ister misin diye, "istermim" (istiyorum) derse getiriyorum malzemeleri, ilgisi azalınca da kızım sıkındın mı diyorum "sıkıldım, kaakalımm" diyor, o zaman da toplayıp kaldırıyoruz malzemelerimizi.

Dün Nehir beni çok şaşırttı, mutfakta bulaşıkları topluyordum, geldi bacağıma yapıştı "anne lütfennn , anne lütfennnn" noldu kızım, ne istiyorsun dedim; "lütfeenn, aktiviii yapanımmm"..... :-)))





(Nehir 19 aylık)

Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...