24 Mart 2013 Pazar

1-2 YAŞ ÇOCUKLARINIZLA EVDE OYNANABİLECEK OYUNLAR-2

Daha önceki yazıma ilave olarak 18-24 ay arası bebeklerinizle evde şu eğlenceli aktiviteleri de yapabilirsiniz.

-Camları boyayabilirsiniz. Bu her boyayla olur mu bilmiyorum, bizim kullandığımız Stabilo 3in 1 woody boya. Çok yumuşak,birkaç özelliği içinde barındıran bir boya. Bastırmadan boyanırsa kuru boya, bastırılırsa pastel, ıslatılırsa sulu boya oluyor. Ahşabı, sert mukavvayı, camı dahi boyuyor. Islak bezle silince de çok rahat çıkıyor camdan. Bizde şimdilik adım adım setimizle gelen tek renk var ama diğer renklerini de alacağım mutlaka.




-Birlikte kolay yiyecekler hazırlayabilirsiniz. Biz bu hafta kızımla kek yaptık. Ben malzemeleri koydum, Nehir çırptı. Fırına attık, pişip pişmediğini kobtrol etti. Sonra babasına, telefonda annanesine "biz patta yaptik" diye anlattı. Kekimize mum koyup üflemeyi de ihmal etmedik, Nehir çok seviyor diye.






(Nehir 19 aylık)



Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...