25 Şubat 2013 Pazartesi

AKTİVİTELERİMİZ- EL VE AYAK İZİNDEN RESİMLER

Sevdiğim bir arkadaşım kızıyla yapmış bu aktiviteyi, çok hoşuma gitti ve Nehir'le denemeye karar verdim. Haftasonu banyo öncesi kalkıştık bu işe; ancak benim titiz kızım sonlara doğru el ve ayağı kirlenince sinirlendi "kirlenmiss, silelimmm"diye ağladı, toparlanıp banyoya girdik. Ama yine de eğlenceli zaman geçirdik, hem de çok güzel bir anı oldu.

Bu Nehir'in ayak izinden kelebeğimiz.


Bu da el izlerinden tırtılımız.


Daha sonra da sanat eserlerimizi kızımın odasına astık. Resimleri Nehir'in boy hizasında astım duvara, şimdi her odasına girdiğinde koşup bana resimleri gösteriyor; "bak yesim yaptık, keebek yaptık, tıytıl yaptık" diyor. Çocuklarımızın çalışmalarını asmamız sergilememiz gerektiğini okumuştum, hakikaten doğruymuş, baksanıza nasıl da gurur duyuyor kendisiyle minik afacan.




(Nehir 18,5 aylık)


Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...