3 Aralık 2012 Pazartesi

EĞİTİCİ AHŞAP OYUNCAKLAR

Geçtiğimiz haftalarda Limangokids'de eğitici ahşap oyuncaklar indirimdeydi. Nehir için birkaç oyuncak sipariş ettim. Siparişler geldi, hepsi birbirinden güzel. Bazılarını, Nehir'e biraz daha büyüdüğünde vermek üzere sakladım. Bazılarıyla haftasonu çeşitli oyunlar oynadık.

İşte oyuncaklarımız:
Dekotrends Ahşap Lego Puzzle. Oyuncağın bir tarafı rakamları, diğer tarafı harfleri içeriyor. Nehir biraz daha büyüyüp rakamları tanımaya başladıktan sonrası için sakladım bu oyuncağı.


İlk fotoğraf, Woody Eğitici Ahşap Oyuncak. Ahşap üçgen, kare, daire ve dikdörtgen şekilleri uygun çubuklara geçirmeye çalışıyoruz. Hem şekilleri öğretiyor hem de ince kas gelişimi için faydalı bir oyuncak. Bununla oynamaya başladık bile, Nehir bayıldı. 2. fotoğraf, Dekotrends Set of Number Blocs. Ahşap rakamlar var kutusuyla beraber. Bunu da biraz daha ilerisi için sakladım.

Dekotrends Ahşap Mini Puzzle'lar. Nehir ikisini de sevdi. Ağzii, gözüüü, kuyyuğuuu diye balık ve kaplumbağanın vücutlarının bölümlerini saydı; puzzle'ı ben tamamladım o dağıttı. 
Dekotrends İntelligence Building Block. Bununla çeşitli şekiller inşa edebiliriz birlikte diye düşündüm. Ama bazı parçaları çok minik, o yüzden bu oyuncağı da şimdilik bir kenara ayırdım. 


Ahşap Çekçek Araç. Bu sevimli oyuncak oldukça minik birşey, önünde uzun bir ipi var. İpinden çekerek oyuncağını sürüklemesi motor gelişimine katkı sağlayacaktır diye düşündüm. bununla da oynadık haftasonu.


Oyuncakların tek tek fiyatlarını hatırlamıyorum ama hepsi kargo dahil 73 TL tuttu. 

Nehir'le bu oyuncaklarla yaptığımız aktiviteler burada..


Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...