1 Aralık 2012 Cumartesi

BAKIM ZAMANI

Çalışan, geceleri uykusuz kalan, yorgun annenin de hakkıdır güzel görünmek bakımlı olmak; tabi ki yetişebildiği ölçüde. Ben de bunca yorgunluğun arasında da olsa sabahları hafif bir makyaj yapmaya , saçlarımı fönlemeye ya da hafifçe uçlarını maşalamaya, parfümümü sıkıp, temiz, şık giyinmeye dikkat ediyorum. Bunu hem kendime, hem eşime, hem çevreme saygımdan yapıyorum. 

Son zamanlarda sevdiğim kullandığım markalar peşpeşe indirime girdi Markafoni'de. Ben de fırsatları kaçırmadım.





John Frieda'nın indiriminden kahverengi saçlar için nemlendirici bakım şampuanı ve kahverengi saçlar için nemlendirici bakım kremi aldım. Bu seriyi çok beğeniyorum; saç boyasının rengini koruyor ve saçları yumuşacık yapıyor; üstelik mis gibi de kokuyor. 


Markafonide ki indirimli fiyatları: Şampuan:14,99 TL Krem:14,99 TL





Max Factor indiriminden Creme Puff pudra aldım. Eğer siz de benim gibi kadife-saten görüntüsünde makyaj yapmış kişileri gördüğünüzde içinizden acaba hangi fondöten-pudrayı kullanıyor diye geçiriyorsanız ve arayış içindeyseniz, aradığınız pudra büyük ihtimalle bu olabilir. Ben bu pudrayı keşfettiğimden beri inanılmaz mutluyum ve makyajım herkes tarafından çok beğeniliyor. Yalnız ben pudrayı tek başına kullanmıyorum, yüzüme Loreal İnfallible 16 saat etkili fondöteni uyguluyorum, üzerine çok ince bir kat olarak pudrayı geçiyorum. Pürüzsüz, kadife gibi ve çok doğal bir görüntü oluyor. Benim kullandığım 41 numara olanı. 


Markafoni fiyatı: 32,50 TL     






Olay indiriminden de yüz temizleme sütü, tonik, nemlendirici gündüz kremi, nemlendirici gece kremi ve göz çevresi kremi aldım. 

Olay markasını daha önce hiç kullanmadım. Nemlendirici krem almaya gittiğimde kozmetik marketlerin satış temsilcileri tarafından çok önerildi bu marka bana. Ama kullandığım markayı değiştirmeye hiç cesaret edememiştim. Şimdi hazır indirimdeyken alıp denemek istedim. Sizlerden bu markayı kullananlar varsa, yorumunuzu paylaşırsanız, seve seve okuruz. 

Markafoni fiyatları şöyle: 

Olay Skin Comfort temizleme sütü: 11,99 TL
Olay Daily Cleansers Tonik: 8,99 TL
Olay Total Effect Nemlendirici Gündüz/Gece/Göz Bakım Kremleri: 65,99 TL





Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...