22 Kasım 2012 Perşembe

AYIN ÜRÜN YORUMLARI

Bundan sonra blog sayfamda alıp kullandığım ürünlerle ilgili böyle bir "ayın ürün yorumları" köşesi yapmaya ve fırsatım oldukça her ay bu köşeye yazmaya karar verdim. Bebekler ve annelere hitap eden ürünleri kendi tecrübelerim çerçevesinde yorumlamaya çalışacağım.

İşte bu ayın ürünleri ve yorumları;


1. Tupperware Mini Şef:

Tupperware Mini Şef mutfakta bebeğinizin yemeklerini, kahvaltılarını hazırlarken işinizi çok kolaylaştıracak bir ürün. Ben de daha önce elle çevrilerek kullanılan modeli vardı. Bu yeni çıkan modeli ise ipli. Çalıştırmak için üzerindeki ipi çekip bırakmanız yeterli. Elektriğe ihtiyacınız yok, kablo derdi yok, bir sürü parça temizleme derdi yok. Tezgahın üzerinde hazır bulundurup, her kullanımdan sonra musluğun altında şöyle bir durulamanız yeterli. Soğan, maydanoz, biber, domates ceviz bile çekebilirsiniz mini şefinizle. Sert meyveleri doğrayabilirsiniz. En çok hoşuma giden de içine koyduğunuz malzemeyi rondo gibi ezip suyunu çıkarmayıp; bildiğiniz küp küp doğraması. Ne kadar ince doğramak isterseniz ipi o kadar fazla sayıda çekmeniz gerekiyor. Tek eleştirebileceğim nokta biraz küçük olması. Ama bebeğiniz için son derece yeterli. Küçük olması kullanım ve temizleme kolaylığı açısından bir bakıma avantaj da kabul edilebilir.

Fiyatı: 85 TL (%20 indirim döneminde 68 TL'ye bulabilirsiniz.)

2. Desitin Pişik Kremi
 Bebeğimin cildi çok hassas ve alerjik. Onu bu yaşına kadar pişikten korumayı başarmıştım, altını sık değiştirerek ve pişik önleyici krem kullanarak. Ancak bu hafta ciddi bir pişik oluştu bebeğimde. Evdeki pişik kremleri işe yaramayınca eczaneye koşup en iyi pişik kremi diye duyduğum Desitin Krem'i aldım. Önleyici nitelikte olan mavi renk, tedavi edici nitelikte olan ise mor renk ambalajlı imiş. Ben mor renk olanı aldım ve kızıma uyguladım. Ama açıkçası beklediğim mucize iyileşme olmadı. Tamam pişik hafifler gibi oldu ama geçmedi. Üstelik bu krem çok yağlı ve ciltte çok kalın bir tabaka halinde kalıyor; bu sefer bir sonraki alt değişmede bu kremi temizleyeyim derken pişik daha çok tahriş oluyor. Biz sonunda doktora gittik ve doktorun önerdiği 2 ilacı alıp kullanmaya başladık. Belkide bizim pişiğimiz biraz şiddetli bir seviyeye geldiği için bu kremin faydasını göremedik; belki baştan mavi olanı düzenli kullanılıp hafif kızarıklıklarda da hemen mor olana geçilirse iyi sonuç alınabilir. O yüzden çok da kötü demek istemiyorum krem için, benden orta puan aldı diyebilirim.

Fiyatı: 35 TL


3- Otribebe Burun Aspiratörü
Bu ürünü yeni almadım. Daha hamileyken yaptığım alışveriş listemde vardı ve Nehir doğmadan alıp evde hazır bulundurmuştum. İyi ki de öyle yapmışım. Nehir'in geçirdiği ufak tefek üst solunum yolu enfeksiyonlarında doktorumuzun her zaman söylediği şey, burnunu açık tutun oldu. Sadece burun spreyi sıkmakla bebeğin burnu açılmıyor, önce burnun içini güzelce temizleyip sonra spreyi sıkmak gerekiyor. İşte bu basit alet bunun için birebir. Küçük ucu bebeğin burnuna yerleştirip sizde ağzınızla çekiyorsunuz ve pislikler minik haznenin içine doluyor. Ama merak etmeyin sizin çektiğiniz hortumla hazne arasında sünger var. Zaten bebeğinizin burnu açılıp rahatladıkça siz rahatlamış gibi hissediyorsunuz. Kesinlikle bebek olan her evde mutlaka bulunması gereken bir ürün.

Fiyatı: 15 TL civarı.

Şimdilik bu kadar, ama önümüzdeki ay başka ürünlerle yine ayın ürün yorumları köşesinde görüşürüz.
Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...