17 Kasım 2012 Cumartesi

AQUADOODLE- SİHİRLİ KALEM

Bebeklerin kalem tutmaları, birşeyler karalamaları; ince kas gelişimlerini desteklerken, biraz daha ilerleyen yaşlarda kendi duygularını ifade etmelerine, özgüven kazanmalarına, mutlu hissetmelerine ve konstantrasyon sağlamalarına yardımcı oluyor. Ama 2 yaşın altındaki küçük bebeklerin eline her kalemi veremeyiz tabi, özellikle Nehir gibi dişleri kaşındıkça her ellerine geçen şeyi ağızlarına götürme eğilimleri varsa. Sağlığa zararı olmayan bebek boyalarını tavsiye edebilirim, bir de şimdi bahsedeceğim aquadoodle- sihirli kalem ve yazı pedini.

Kalemin içine biraz su dolduruyoruz, sadece kendi özel pedine yazıyor; su kuruduğunda da yazılar kayboluyor. Bebek kalemi istediği koltuk takımına, halıya, duvara sürebilir, sadece buraları biraz ıslatmış olur onun dışında hiç leke olmuyor. Bu yüzden annelerin de seveceği bir kalem bu aquadoodle. Bu oyuncağın birden çok çeşidi var, ben seyahat boyu olanı tercih ettim, yolculuklarda da yanımıza alırız oyalanır diye düşündüm. 

Bizim oyuncağımız kargodan bugün geldi, Nehir bayağı sevdi bu yazı pedini;, benden yıldız, güneş ve en çok da üçgen çizmemi istedi :-)  Biraz ben çizdim, biraz da o karalamalar yaptı. Nehir fırsat verseydi ben uzun uzun oynayabilirdim gerçi :-)

15 ay üzeri bebeği olan annelere tavsiye edebileceğim bir oyuncak




Bugün gelen kargoda annesinin bir başka küçük sürprizi de vardı kızına; Peppee Renkler kitabı; Nehir o kadar mutlu oldu ki bu kitaba anlatamam, ne de olsa en sevdiği çizgi film kahramanı. İçindeki pek çok nesneyi tanıdı ben söylemeden. Çok mutlu oldum. Renklerden maviyi biliyor şimdilik, hadi bakalım başlasın renk öğrenme çalışmaları....

Fotoğrafta görülen bebek pusetini ise bugün Migros'tan aldık. Nehir her gittiğimiz yerde pusetinde oturmayıp, puseti kendisi sürmek istediğinden görünce çok sevindik bu oyuncak puseti; bebeklerini, peppeesini, bebesini koyar gezdirir dedik ama Nehir hepsini kıskandı kendisi oturmak istedi pusete. Güler misin, ağlar mısın.. :-)

Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...