1 Ekim 2012 Pazartesi

DİŞ BUĞDAYI PARTİSİ


Nehirciğin dişi çıkalı 1 ay kadar oldu. Hazırlıkları tamamlayıp mini diş buğdayı partimizi gerçekleştirdik nihayet. Birkaç arkadaş ve aile arasında yaptığımız mini kutlamamız gayet neşeli geçti. İnşallah Nehir'in demir gibi sağlam, inci gibi güzel dişleri olsun ve bundan sonraki dişleri kolayca çıksın diyerek birkaç  fotoğrafla günü özetleyeyim..




Diş şeklinde yaptığım şeker hamurlu kurabiyeler. Yine yapımı, süslemesi, herşeyiyle bana ait..


Hello Kitty kurabiyeler de Hello Kitty gibi şirin kızıma yakışır diye düşündüm.


Bu buzdolabı magnetlerini keçeden kendim diktim, doldurdum, süsledim. Gelen misafirlerimize Nehir'in diş buğdayı hatırası olarak verdik.


Diş pastasını da kendim yaptım ve övünmek gibi olmasın ama bu sefer ki pastamı çok beğendim. Görüntüsü şirin, tadı ise oldukça lezzetliydi. Misafirler hazır pastalardan çok daha güzel buldular. 
Adet yerini buldu. Diş buğdayı da kaynatıldı. Pudra şekeri ve ceviz, badem, fındıkla süslenip ikram edildi.


Küçük hanım çok mutlu bir gün geçirdi.


Pasta ve kurabiye dışında, cupcake, poğaça ve börek de yaptım. Kızımın teyzesi de enfes mercimek köfteleri yapıp getirdi.


Gelelim diş buğdayının en önemli ritüeline: Meslek Seçimi. Nehir hanım önce çırpma telini sonra da ateş ölçeri aldı. Teyzesi şöyle yorumladı: "Zaten annesi gibi iyi bir aşçı olacağı belli, o hobisi olacak, mesleği ise doktorluk olacak." :-)


Hangi mesleği seçersen seç, hayatında hep mutlu ol tatlı kızım.

Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...