4 Eylül 2012 Salı

İLK DİŞ, İLK HEYECAN...


Uzun zamandir beklediğim an geldi, 31 ağustos 2012 günü 13 aylık kızım Nehir ilk dişini çıkardı. 6 aylik olduğundan beri diş geliyor diş geliyor derken ve hergün Nehir'in ağzını kontrol ederken, 10. aylara geldiğimizde umudumu kesmiş, bu kız herhalde 1,5 yaşında diş çıkaracak diye düşünmeye başlamıştım. Babası ise yine güçlü 6. hissiyle "bak görürsün bu kız durdu durdu, tatilde çıkacak dişi" demisti aylar öncesinden. Ve haklı da çıktı. Nehir ilk dişini tailde çıkardı.

Nehir'in damakları artık iyice kabarmıştı, yemeklere ilgisi azalmıştı ve eli hep ağzındaydı. Artık anladık büyük günün yaklaştığını ve yeniden hergün damak kontrollerine başladık. Hep alt damaklara bakarken birgün üst damağın iyice kabardığını gördüm ve çok şaşırdım, biz alttan beklerken üstten geliyor bu diş dedim eşime. Ertesi gün zaten minik incinin ucunu gördüm. Dünyalar benim oldu, hiç bu kadar sevineceğimi düşünmemiştim.
Nehir'le ilgili herşey beni ne kadar da mutlu ediyor.

Şimdi aylar boyu gelmeyen bu nazlı diş, bir diş buğdayı partisini haketmiyor mu? Bence en güzelini hakediyor. Başlasın annesi hazırlıklara :-)
Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...