27 Eylül 2012 Perşembe

ADIM ADIM EĞİTİM SETİ

Nehir neredeyse 14 aylık oldu, dil gelişimi bayağı önde gidiyor, her söyleneni tekrarlamaya çalışıyor, ne yapsak ne desek taklit ediyor.

Artık daha çok birlikte oyun oynamayı istemeye başladı. Bazı akşamlar keyfi de epey yerinde oluyor, ben de işi gücü bırakıp oturuyorum yanına onu oynatmak için. E peki ne oynayacağız? Küpleri diziyor, halkaları geçiriyor, bebeklerini uyutup mama yediriyor, kitaplarına bakıyoruz. Ama bunlardan da sıkıldık artık...

Nehir'le olan kısıtlı zamanımızı daha iyi değerlendirmeliyim düşüncesiyle, sağolsunlar Ağustos Annesi arkadaşlarımın da görüş ve tavsiyeleriyle Adım Adım İnteraktif Eğitim Set'ine abone oldum. Bu sete abonelik yıllık olarak gerçekleştiriliyor ve bebeğin ayına (yaşına) uygun olarak her ay bir kutu geliyor, kutu içeriğinde o ayın aktivite kitabı, aktiviteler için gerekli birkaç materyal, ek kitaplar vs. geliyor. Kitap içeriği uzman pedogoglar ve psikologlar tarafından hazırlanmış.

 Bizim 13. ay setimiz dün geldi. Set içerisinde ki "Neden annemi çok seviyorum" ve "Babamı neden çok seviyorum" kitaplarına bayıldık. Aktivite kitabımızı çalışmaya da hemen dün akşam başladık. Çalışmalardan biri çubuğa makara dizmekti. Ben elime bir çubuk ve makara aldım, Nehir'e de bir çubuk ve makara verdim. Çubuğa makarayı geçirdim ve hadi sen de yap dedim. O yaparken farkında olmadan "eveeet, evveeet, işte olduuu" demişim. İkinci denemesini yaparken küçük hanım başladı : "ebeettt, ebetttt"  :-)))

Kitapla Nehir başta bayağ ilgilendi ve ondan istediğim şeylerin bir çoğunu yaptı. Bir süre sonra biraz ilgisi dağılır gibi olduğunda kitabı kaldırdım. Karnı tok, neşesi yerinde ve oyun istediği zamanlarda yine denemeyi düşünüyorum. Şimdilik bu sete abone olarak iyi birşey yaptığımı düşünüyorum, umarım zaman da beni haklı çıkarır.



Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...