16 Nisan 2012 Pazartesi

İLK KELİMELER...



Kuzucugum dillendi. İlk kelimesi anne olmustu artik ba-ba, de-de, del-del (gel-gel) ve ilginc ama cis diyebiliyor. Yurutecinden kollarini bana uzatip anneee—deellll diye agliyor. Gecenlerde bir arkadasimizin 9 aylik bebegini gordugunde eliye gel isareti yapip bir yandan da del-del-del dedi ona, cok sirindi. Bir de bu aralar dıgın-dıgın diye bir kelime tutturmus gidiyor. Ne anlama geldigini cozemedik esimle ama sanirim muzikli seyler icin kullaniyor bu sozcugu.

Sen bu kadar buyudun mu minik kelebek? Daha dun babanin avucunun ici kadardin. Koydugumuz yerde kaliyor, ciliz sesinle agliyordun, besigine enlemesine yatirdigimizi hatirliyorum seni.  42 cmlik kucucuk birseydin. Simdi donuyor, yerlerde surunuyor, kendi basina oturuyor, anneyle babanin oyunlarina guluyor, cigliklar atiyor, biseyler soyluyor hatta oyunlar yapiyorsun. 


Kizim sen bana ve babana dunya uzerinde verilmis en muhtesem hediyesin, benim kucuk mucizemsin, canimin taa icisin. Seni cok seviyorum annem.......
Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...